Kultura tradicionale
Kultura tradicionale e një populli , e një kombi , përmban doket dhe zakonet , mënyrën e jetesës kolektive , komunikimin dhe krijimtarin gojore.
Kultura gojore dhe kultura e shkruar- Kultura gojore është më e hershme se kultura e shkruar pasi që edhe vetë shkrimi lindi më vonë. Letërsia gojore është anonime pra nuk I dihet autori poashtu ajo kalon brez pas brezi dhe pëson disa ndryshime. Kurse letërsia e shkruar e ka autorin e vetë tekstin e fiksuar dhe është krijim individual. Letërsia gojore komunikon drejt për drejt me lexuesin apo marrësin ndërsa e dyta komunikon në mënyrë të ndërmjetme pra nëpërmjet shkrimtarit , ideve apo pozicionimeve të tij. Ndër zhanret dhe format më të qmuara të letërsisë gojore shqiptare të cilat mbahen edhe si monumente të
kulturës e të identitetit shqiptar jane: 1*Kanuni I Lekë Dukagjinit 2*Këngët e Kreshnikëve 3*Baladat 4*Përrallat 1*-Kanuni I Lekë Dukagjinit një kod I pa shkruar por I sistemuar I jetës I karakterit I qenësis dhe I moralitetit të botës tradicionale shqipëtare.Kanuni I Lekë Dukagjinit është i sistemuar nga Shtefën Gjejqovi.

2*-Kënget e Kreshnikëve të qujatur edhe Eposi per Mujin e Halilin janë një cikël I madh me tema heroike.
3*-Baladat janë forma gojore që zgjidhin temat të mëdha morale me syzhe te nderliqshme dhe që përciellen me emocione të forta.Baladat mendohet se jan mbetje te miteve te lashta.
4*-Përrallat janë forma më e gjatë e letërsisë gojore në prozë ku ngjarja ndodh gjithmonë përtej reales , ngjarja mund te jet teresisht e fantazuar.

Comments

  1. Mendoj se duhet akoma informacion gjithsesi super

    ReplyDelete
  2. Emri im Elfrida canga nga Shqipëria, dua ta ndaj gjithë botën këtë përvojë të mrekullueshme, se si një magjistar i madh i dashurisë më ndihmoi të ktheja burrin tim pasi më la për mbi 8 muaj për të qenë me një grua tjetër, kontaktova shumë magji. caster's por non mund të më ndihmonte derisa takova këtë DR DAWN ACUNA të madhe, ajo më premtoi dhe ma ktheu burrin tim vetëm pas 48 orësh, që kur u kthye ai më ka treguar dashuri dhe kujdes, tani jetojmë në paqe dhe lumturi, e gjitha falë ti Dr dawn acuna, thjesht doja te vija te ti me heret,
    Kontaktoni me të për çdo sfidë marrëdhënieje ose nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë shpejt ose të kuroni ndonjë sëmundje, Dr dawn do t'ju japë një rezultat perfekt.
    Email { dawnacuna314@gmail.com }
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  3. Magji e fortë dhe e fuqishme dashurie për të fituar mbrapa ish-in tuaj.. Kam vendosur që do ta kaloj gjithë ditën në internet vetëm për t'u siguruar që shumë njerëz mund ta lexojnë këtë dëshminë time për Dr.Ellen e cila është një magjistar i fuqishëm nga Afrika, Pasi u braktisa nga i dashuri im isha aq i vetmuar atë ditë sa vendosa të kaloja rrjetin për disa këshilla marrëdhëniesh, nuk e dija kurrë se kjo ishte harta e rrugës që do të siguronte kthimin e të dashurit tim. Pasi lexova shumë këshilla se si ta rivendosja marrëdhënien time në një mënyrë më të mirë, zbulova se Dr.Ellen ka shumë rekomandime sesa drejtorët e tjerë, kështu që me këtë vendosa që Dr.Ellen ishte personi i duhur . për punën, Dhe unë kontaktova Dr.Ellen përmes të dhënave të tij që i pashë në internet dhe isha aq i lumtur që zgjodha të punoja me Dr.Ellen sepse puna e tij ishte 100% perfekte dhe magjia ma ktheu të dashurin tim me lehtësim të shpejtë ju gjithashtu mund ta kontaktoni atë për ndihmë tani email.. ellenspellcaster@gmail.com/
    Whatsapp/telefononi +2348106541486

    ReplyDelete
  4. Kam lexuar për doktor Ellen dhe gjithashtu kontaktova me të për të më ndihmuar të ktheja të dashurin tim të martohej me mua gjatë muajit dhjetor të vitit të kaluar dhe jam kthyer këtu për të postuar rreth tij. Doktor Ellen do t'ju ndihmojë të zgjidhni problemin tuaj, pavarësisht se çfarë po kaloni. Postimi për një magjistar është shumë i çuditshëm për mua, sepse kurrë nuk e besoja se do të mund të them se u ndihmova nga një magjistar për të rikthyer tek unë ish të dashurin pas 7 vitesh pa kontakt. Lexova për magjinë e tij vudu nga faqet e tjera të internetit dhe e kontaktova për të më ndihmuar dhe në më pak se 48 orë më thirri ish i dashuri im dhe isha i lumtur që ai dëshironte të më kthehej. U takuam të premten dhe ai më propozoi,... Ishte unaza më e bukur. Ju lutemi të gjithëve këtu, kontaktoni doktorin për të zgjidhur problemin tuaj për ju dhe për t'ju bërë të lumtur me marrëdhënien tuaj që po ju lëndon. Dashuria është ndjenja më e mirë e përjetuar ndonjëherë. Dërgojeni me email në (ellenspellcaster@gmail.com) ose në WhatsApp +2348106541486

    ReplyDelete
  5. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  6. Për pak sa nuk mora jetën për shkak të bashkëshortit tim që më la dhe nuk më mori më telefonatat. Ai tha se nuk më do më, u përpoqa ta luta, por ai nuk do të më përgjigjet derisa u grindëm dhe u ndamë për gjashtë muaj, pas kësaj e kuptoj që nuk mund të largohem pa të. Provova gjithçka që ishte e mundur për ta kthyer atë, por dështova. derisa hasa në internet me këtë burrë të quajtur DR WALE, e kontaktova dhe i tregova gjithçka që ka ndodhur mes meje dhe burrit tim përpara ndarjes sonë. Ai më kërkoi të mos kini frikë se gjithçka do të jetë përsëri mirë. ai më tha të paguaj për artikujt që do të përdorte në përgatitjen e magjisë së dashurisë për mua dhe unë pagova dhe ndoqa të gjitha këshillat dhe udhëzimet që më dha. Pasi më ndihmoi të bëja një magji dashurie dhe ja, burri im u kthye brenda një jave. duke më lutur për falje, isha aq i befasuar që magjistarët si DR WALE ekzistojnë ende. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndihmë, me gjithë sinqeritet, kontaktoni DR WALE sot përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com
    me të vërtetë ju jeni më i miri DR WALE faleminderit që e keni bërë shtëpinë time një shtëpi të lumtur përsëri. Unë nuk mund të ndaloj kurrë së foluri për ju zotëri. ai është me të vërtetë një njeri i madh, ju mund ta kontaktoni për zgjidhje për çdo lloj problemi si
    (një) magji llotarie
    (dy) ish mbrapa
    (tre) mbeten shtatzënë
    (katër) shërim për çdo lloj sëmundjeje, sëmundjeje dhe infeksioni
    Dhe shumë të tjerë kontaktojnë këtë njeri të madh sot dhe marrin tuajën
    Problemet e zgjidhura 100%

    ReplyDelete
  7. Sot ka qenë dita më e lumtur e jetës sime pas një viti trishtimi dhe pikëllimi pa qenë me atë që dua, u përpoqa të bëja të pamundurën për t'u siguruar që ta bëja të lumtur të dashurin tim, por duket se nuk do të funksionojë kurrë mirë, ishte sikur po bëj gjithçka kot, por të gjitha falënderoj DR WALE që erdhi për të ndryshuar të gjitha shqetësimet dhe trishtimet e mia në Gëzimi. E njoha njeriun e madh kur lexova disa komente të mrekullueshme për DR WALE dhe se si ai ka ndihmuar shumë njerëz me problemet e tyre në marrëdhënie. Po lexoja një revistë e cila më pas pashë edhe dëshmi të mëdha të cilat më pas vendosa të mos humbas kohë. U kontaktova me DR WALE dhe i shpjegova të gjitha problemet e mia, ai më tha të mos shqetësohesha, ai më siguroi se gjithçka do të zgjidhej. I besova shumë DR WALE sepse besoj se ai nuk mund të më mashtrojë dhe i dërgova të gjitha të dhënat e mia. Vërtet DR WALE nuk më dështoi kurrë, burri im që më la përgjithmonë një vit më parë u kthye tek unë. Burri im dhe unë kemi jetuar të kënaqur që kur ky magjistar na ribashkoi me magjitë e tij të dashurisë. Faleminderit kaq shumë DR WALE për magjitë tuaja të fuqishme. shprehjet nuk janë të mjaftueshme për të thënë faleminderit. Këtu është WhatsApp/Viber i tij: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Unë dëshmoj për një magjistar të fuqishëm që ma ktheu burrin tim, Gjithçka filloi kur mora telefonin e tij dhe pashë një zonjë që i dërgoi mesazh se e kishte shijuar herën e fundit që të dy kaluan bashkë. Unë u përballa me të për këtë me mirësjellje dhe ai u zemërua dhe pushoi së foluri me mua që nga ajo ditë. Ai filloi të sillej çuditshëm dhe më tha se nuk më donte më se ai do dikë tjetër, fjalët e tij u goditën fort dhe unë u trishtova dhe qava gjithë ditën dhe natën. Ai më bllokoi nga Instagrami, Facebook dhe celulari i tij kështu që unë nuk mund ta arrija më, kjo më trishtoi dhe më bëri të qaja edhe më shumë. Mora mendjen dhe trishtimin tim të pikëlluar dhe mbeta vetëm. Pasi kaluan disa muaj, një ditë po kërkoja në internet kur pashë një koment për punën e shkëlqyer të DR WALE që ai ka bërë për shumë njerëz. E kontaktova dhe i tregova problemet e mia dhe ai më tha të mos e shqetësoj veten se gjithçka do të jetë mirë. Për t'i shkurtuar të gjitha historitë e gjata, pasi i shpjegova problemet e mia, ai më kërkoi të paguaj për të gjitha materialet që do të përdorë për mua, të cilat do t'i paguaj të gjitha. se ai më tha se pas disa javësh burri im do të më kontaktojë, kështu që unë prita me durim, gjithashtu habinë time pas një jave dhe disa ditësh burri im më dërgoi një mesazh duke më thënë se duhet ta falja atë për gjithçka që më bëri. tani është një person i ndryshuar që duhet t'i jap atij një shans të dytë. Kështu e fala dhe u kthyem bashkë, duke jetuar sërish të lumtur. Mund të kontaktoni DR WALE në WhatsApp-in e tij: +2347054019402 OSE EMAIL: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  9. Martesa ime ishte pothuajse në pikën kryesore kur pashë një koment për një burrë të quajtur Dr GIDEON. martesa ime ka qenë e qëndrueshme, faleminderit për gjithçka që keni bërë për mua, mund t'ju siguroj që ta kontaktoni atë,
    ai është i aftë me magjitë e mëposhtme:
    * Unë e dua magjinë
    * magjitë e martesës
    * magjia e parave
    * magji fati
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Magjia e shërimit të SIDA-s
    *Shpella e kazinosë
    * Shpellat e mallkuara u hoqën
    * Mbrojtja drejtshkrimore
    * Magjia e Lotarisë
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës
    Nëse jeni atje dhe keni nevojë për ndonjë lloj ndihme këtu është WhatsApp i tij: +2347042191323
    Email: drgideon611@gmail.com

    ReplyDelete
  10. DR WALE NDIHMOJ NJERËZIT NË ÇDO LLOJ ÇËSHTJE TË MARRËDHËNIEVE DHE NUMRAT E LOTARISË
    Është një situatë shumë e vështirë kur luaj llotari dhe nuk fitova kurrë, ose vazhdo të fitosh një fond të ulët deri në 50 dollarë, unë kam qenë viktimë e një jete kaq të vështirë, fondi më i madh që kam fituar ndonjëherë ishte 50 dollarë, dhe kam duke luajtur llotari për gati tetë vjet tani, gjërat ndryshojnë papritur në momentin që hasa në një sekret në internet, një dëshmi e një magjistari të quajtur DR WALE, i cili ndihmon njerëzit në çdo lloj llotarie numrash, kur hynë në internet pa shumë gjëra të mira dëshmon rreth DR WALE. Tani jam një fitues krenar i lotarisë me ndihmën e DR WALE, kam fituar 3,000.0000.00 dollarë dhe këtë po ia bëj të ditur çdokujt që është përpjekur gjatë gjithë ditës për të fituar lotarinë, më besoni kjo është mënyra e vetme për të fituar shorti. Një tjetër lajm i mirë këtu është se DR WALE gjithashtu ndihmoi një mikun tim të kthente gruan e tij që e la për një burrë tjetër. Tani shoku im po jeton i lumtur me gruan e tij. Mund të kontaktoni DR WALE Përmes: WhatsApp/Viber: +2347054019402 OSE Email: drwalespellhome@gmail.com

    DR WALE gjithashtu mund t'ju ndihmojë të rregulloni këtë çështje

    (1) Rikthimi i një ish të dashuruari.
    (2) Kurë bimore dhe shërim shpirtëror.
    (3) Ju dëshironi të promovoheni në zyrën tuaj.
    (4) Magjia e shtatzënisë.
    (5) Fito një çështje gjyqësore.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog